
ליאן שובל היא קופירייטרית, המתמחה בשיווק; לאו דווקא בסדר הזה. חושבת מחוץ לקופסא, כותבת לפי הכללים, ולא רואה סתירה בין השניים.. ליאן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במנהל עסקים, ובוגרת האקדמיה לקופירייטינג ותקשורת ע"ש תרצה גרנות.
ניסיונה המקצועי כולל איוש תפקידי ניהול בכירים בענפי ההייטק והשיווק, ניהול מערכות הבטחת איכות, וכיום – ליווי עסקים וחברות, במגוון תחומי פעילות, למימוש יעדיהם העסקיים. מוטו מקצועי: "If it doesn't sell, it isn't creative". ב- "יצירתיות" אין הכוונה ללהטוטנות לשונית.
עושר שפה ויכולת ניסוח לא מספיקים ליצירת אימפקט שיווקי; על מנת 'למכור', להעביר רעיון או להניע לפעולה דרושה בראש וראשונה אסטרטגיה. ה – 'מה' חשוב לא פחות, ואפילו יותר, מה- 'איך'. לדעת מה לומר, למי להפנות את המסר ומאיזו זווית להסתכל על הדברים – זוהי היצירתיות האמיתית.

ליאן שובל היא קופירייטרית, המתמחה בשיווק; לאו דווקא בסדר הזה. חושבת מחוץ לקופסא, כותבת לפי הכללים, ולא רואה סתירה בין השניים.. ליאן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במנהל עסקים, ובוגרת האקדמיה לקופירייטינג ותקשורת ע"ש תרצה גרנות.
ניסיונה המקצועי כולל איוש תפקידי ניהול בכירים בענפי ההייטק והשיווק, ניהול מערכות הבטחת איכות, וכיום – ליווי עסקים וחברות, במגוון תחומי פעילות, למימוש יעדיהם העסקיים. מוטו מקצועי: "If it doesn't sell, it isn't creative". ב- "יצירתיות" אין הכוונה ללהטוטנות לשונית.
עושר שפה ויכולת ניסוח לא מספיקים ליצירת אימפקט שיווקי; על מנת 'למכור', להעביר רעיון או להניע לפעולה דרושה בראש וראשונה אסטרטגיה. ה – 'מה' חשוב לא פחות, ואפילו יותר, מה- 'איך'. לדעת מה לומר, למי להפנות את המסר ומאיזו זווית להסתכל על הדברים – זוהי היצירתיות האמיתית.


מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!
