
ד"ר רוני הורוביץ
מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט
1 קורסים
11497 צפיות
ללא דרישות מוקדמות
כיום, כמעט כל עסק נמצא גם במרחב הדיגיטלי. הימצאות באינטרנט וברשתות החברתיות השונות מאפשרת לעסקים לחזק את המותג, להיחשף לקהלים נוספים ורחבים יותר, ליצור המרות ובשורה התחתונה: להגדיל את המכירות.
הכירות עם העולם הדיגיטלי תאפשר לעסקים לבחור את ערוצי השיווק המתאימים להם ביותר ולשווק באופן יעיל ואף חסכוני בין אם אתם מתחזקים אתר או דף פייסבוק עסקי או כל נכס דיגיטלי אחר.
בקורס מבוא לשיווק ופרסום באינטרנט תקבלו הכירות רחבה ומקיפה עם עולם השיווק המקוון והבנה של עולם המושגים הייחודי לעולם זה כדי שתוכלו להתפתח בו ביעילות. הקורס מספק הסבר מעמיק על שלושת עמודי התווך של השיווק הדיגיטלי: תנועה, המרה ומערכת יחסים. עוד תוכלו לקבל הבנה של משמעות קידום אתרים באופן אורגני לעומת פרסום ממומן ומה ההבדלים ביניהם בהתייחס לגוגל לעומת פייסבוק.
דברים נוספים שתלמדו בקורס חשוב זה: מהם דפי נחיתה וכיצד עושים בהם שימוש יעיל, מהי טכניקת השיווק ה-remarketing וכיצד משמרים ומנהלים מערכות יחסים עם לקוחות באמצעות וובינרים, מערכות דיוור, רשימות תפוצה ואף SMS.
ד"ר רוני הורוביץ, מנכ"ל חברת רב-מסר ויועץ לחברות בתחום השיווק באינטרנט, מביא לכם קורס חובה, שיפתח עבורכם, בעלי העסקים, עולם דינמי, מרתק ועכשווי לחיזוק המותג שבלעדיו כמעט ואי אפשר לנהל כיום עסק.
ד"ר רוני הורוביץ, מנכ"ל רב מסר בע"מ , יועץ לחברות בתחום השיווק באינטרנט ומרצה בתחום השיווק באינטרנט בקורסים ובמוסדות אקדמיים. רוני הוא הבעלים של אתר האינטרנטwww.internet-marketing.co.il ואחד המחברים של הספר "שיווק באינטרנט".
רוני הוא מהנדס אווירונאוטי ובעל תואר דוקטור בהנדסת תעשייה וניהול בתחום "חשיבה המצאתית" ומשמש כראש החוג להנדסת תעשייה וניהול במכללה האקדמית להנדסה בירושלים. בנוסף רוני הוא גם ממקימי חברת SIT שעוסקת בייעוץ והדרכה בחשיבה המצאתית ושותף לחברת קומפדיה העוסקת ביצירת משחקי חשיבה המצאתית ממוחשבים לילדים.
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!