אביטל אריכא
מרצה, יוצרת מודלים ומאמנת
1 קורסים
6333 צפיות
ללא דרישות מקדימות
בתקופת מבחני המתכונת (מבחני מגן) ומבחני הבגרויות העומס על כתפיהם של התלמידים רב מנשוא. חלקם מחליטים לוותר על תחומי לימוד וחלק מן התלמידים אף מתייאש בשלב הזה ונושר. גם למי שהחליט לא לוותר ולהתמודד עם האתגר, מדובר בהתמודדות שאינה קלה או פשוטה.
הקושי העיקרי שעליו מצביעים גם התלמידים וגם המורים הוא הצורך לתמרן בין מספר רב של מטלות. ההתמודדות או חוסר היכולת להתמודד עם העומס גורר אחריו גם מעורבות רגשית ואנו עדים לבעיות נלוות כגון דימוי עצמי נמוך, חשש מכישלון, תחושת ייאוש ועוד.
הדרך לטפל בקושי העיקרי של תמרון בין מספר משימות גדול היא על ידי העלאת המודעות לארבעה נושאים מרכזיים, שכולם יחד יוצרים תכנית עבודה ולמידה המותאמת ללומד, ליכולותיו, לידע שצבר עד כה ולשיטות הלימוד הנוחות לו.
בעזרת תכנון מקדים מתאפשר ללומדים לראות לפניהם את מסלול המכשולים מתחילתו ועד סופו ולהירתם ללמידה ממוקדת שאיננה מערבת רגשות.
בהרצאה מתוכננות – אסטרטגיות ללמידה יעילה, תקבלו תבנית בת ארבעה מהלכים פשוטים המכילה מגוון כלים לניתוב האנרגיה וללמידה אפקטיבית לקראת בחינות הבגרות ולקראת מבחנים בכלל.
התבנית פותחה על ידי אביטל אריכא, יוצרת, פרויקטורית ומאמנת לשיפור התודעה.
בהרצאה מתוכננות
תקבלו כלים ללמידה אפקטיבית לקראת בחינות הבגרות ולניתוב האנרגיה
על בסיס תבנית בת ארבעה מהלכים פשוטים שלא תשכחו אף פעם.
אביטל ברנדר אריכא היא יוצרת ומאמנת לשיפור התודעה. מומחית לפיתוח והפקת תכנים באמצעים חווייתיים המסייעים בשיפור ביצועים אישיים ועסקיים. הסופרפאוור שלה הוא בהפיכת מורכב לפשוט וזכיר בעזרת מידול תהליכים. המוטו שלה: למידה והטמעה באמצעות חוויה וכלל הברזל שיחזור בכל ההרצאות שלה הוא שביצועים מעולים מתחילים בתחקיר עומק.
אביטל היא מרצה מבוקשת בתחומי ניהול והקמת פרויקטים, פיתוח מניפות מוצרים, ניהול אנרגיה, מיתוג אישי, דיוק מסרים שיווקיים עמידה מול קהל ותקשורת אפקטיבית. בעלת משרד להפקות אירועי תוכן "הלל הפקות" מאז שנת 2002 ובעלת שיטה לניתוח שיווקי בשם מודל הקוביה שכיום לה מארז "שאלות שמצליחות עסקים" וקורסים לפיתוח עסקי MA, בוגרת מסלולי: הנחיית קבוצות, עיתונאות ותקשורת, אימון בגישה יהודית, הוראת אמנות סוציולוגיה אנתרופולוגיה ויהדות.
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!