ליאן שובל
מומחית לכתיבה שיווקית
1 קורסים
11712 צפיות
ללא דרישות מוקדמות.
כיצד מצליחים להיכנס לראש של הלקוח ויוצרים איתו חיבור? כיצד יוצרים רושם ראשוני חיובי, גם בעסקים? איך גורמים ללקוח פוטנציאלי להגיד לנו "כן"?
התוכן, הוא כידוע "המלך". אבל עם הבנת הטכניקה ושימוש בנוסחאות, כל אחד יכול לייצר תכנים מדויקים וקולעים.
בקורס כתיבה שיווקית תקבלו את הכלים והשיטות שיסייעו לכם להתמודד בהצלחה באתגר הזה – באופן שיטתי, פשוט ליישום, ובעיקר – אפקטיבי.
הקורס תלמדו מהו קופירייטינג, מהן עשר השאלות לתחקיר שיווקי, מה יניע את הלקוח לפעולה, באילו מילים מותר להשתמש ובאילו אסור, כיצד גולשים באמת קוראים טקסט באינטרנט ושלל עצות וסודות לכתיבה שיווקית נכונה.
בסיומו של הקורס תדעו כיצד ליצור מסרים שיווקיים משכנעים, לנסח הצעות מחיר קולעות ולמלא את האתר שלכם בתכנים מדויקים.
הנחיות להורדת קבצי תרגול ופתיחתם:
לעיתים קרובות קבצי התרגול מאוגדים בקובץ מכווץ (ZIPPED FILE) והורדתם אל מחשבכם
תחל באופן אוטומטי מיד עם הקלקה על אייקון קבצי התרגול (סיכה משרדית או מסמך)
את הקובץ המכווץ מסוג ZIP תמצאו בתיקייה שהוגדרה להורדת קבצים במחשבכם.
לצורך פתיחת הקובץ וחילוץ הקבצים המאוגדים בתוכו עליכם לוודא שבמחשבכם מותקנת תוכנה
לפתיחת קבצים מכווצים (כגון, WINZIP או WINRAR).
חילוץ הקבצים מתבצע על ידי לחיצה כפולה על הקובץ והתחלת ההתקנה על ידי בחירה באפשרות
"חלץ הכל" או "Extract All" ולאחר מכן בחירת התיקייה בה תהיו מעוניינים להתקין את הקבצים.
לאחר סיום ההתקנה של הקבצים תוכלו לגשת אל התיקייה שאליה הם הועברו ולעשות בהם שימוש מלא.
לשאלות נוספות ותמיכה בתהליך הורדת קבצי תרגול אנא פנו לצוות השירות שלנו בטל'
077-60-21-772 או בדוא"ל support@myco.co.il
ליאן שובל היא קופירייטרית, המתמחה בשיווק; לאו דווקא בסדר הזה. חושבת מחוץ לקופסא, כותבת לפי הכללים, ולא רואה סתירה בין השניים.. ליאן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במנהל עסקים, ובוגרת האקדמיה לקופירייטינג ותקשורת ע"ש תרצה גרנות.
ניסיונה המקצועי כולל איוש תפקידי ניהול בכירים בענפי ההייטק והשיווק, ניהול מערכות הבטחת איכות, וכיום – ליווי עסקים וחברות, במגוון תחומי פעילות, למימוש יעדיהם העסקיים. מוטו מקצועי: "If it doesn't sell, it isn't creative". ב- "יצירתיות" אין הכוונה ללהטוטנות לשונית.
עושר שפה ויכולת ניסוח לא מספיקים ליצירת אימפקט שיווקי; על מנת 'למכור', להעביר רעיון או להניע לפעולה דרושה בראש וראשונה אסטרטגיה. ה – 'מה' חשוב לא פחות, ואפילו יותר, מה- 'איך'. לדעת מה לומר, למי להפנות את המסר ומאיזו זווית להסתכל על הדברים – זוהי היצירתיות האמיתית.
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!