לימור (לימיצ) מתתיהו
מומחית לאטסי ומלווה עסקית למעצבות
1 קורסים
8723 צפיות
*חשבון PAYPAL
*רצוי אנגלית ברמה טובה של קריאה וכתיבה
*עבודות יד כמו תכשיטים, קרמיקה, מוצרים יפים לבית, מוצרי וינטג'
אטסי.קום הוא האתר הכי גדול בעולם למכירה של עבודות יד ועיצוב, חומרי גלם ליצירה ומוצרי וינטג'. אטסי.קום הינו זירת מסחר המאפשרת לכל מעצבת ויוצרת לפתוח חנות באינטרנט בקלות ולמכור עבודות לכל העולם.
באתר מבקרים מדי חודש מעל 40 מיליון אנשים, בעיקר נשים, אשר אוהבות עיצוב, עבודות יד ויצירה במגוון תחומים: תכשיטים, אופנה, דברים יפים לבית כמו קרמיקה וזכוכית, אקססוריז ללבוש.
להקמה של חנות באטסי יש שלבים ברורים, ביניהם פתיחת החנות, העלאת מוצרים, ניהול וקידום החנות. המערכת אינטואיטיבית ופשוטה לתפעול, ובשביל לנהל ולקדם אותה נכון כדאי להכיר אותה היטב.
למי מתאימה חנות באטסי?
למעצבות ויוצרות בכל תחומי העיצוב (תכשיטים, בגדים, נעליים, אקססוריז, תיקים, קרמיקה, זכוכית, בטון ועוד), אשר רוצה למכור לכל העולם מהבית או מהסטודיו שלה, בזמנה החופשי ובגמישות, ולייצר הכנסה נוספת דרך עסק אינטרנטי מהגדולים בעולם.
אטסי.קום הוא האתר הגדול בעולם למכירה של עבודות יד, חומרי גלם ליצירה ומוצרי וינטג', נלמד על
החלקים השונים של האתר, ונתייחס גם לפעילות במובייל. נלמד קצת היסטוריה וגם מה קורה מאחורי
הקלעים של אטסי בארה"ב ובאירופה
איך מקימים עסק אינטרנטי, איך אפשר להעלות מוצרים ללא תשלום לאטסי, ואיפה לעקוב כדי לדעת מה
הכי טרנדי ופופולרי באטסי.
מה מותר ומה אסור למכור באטסי, למי מותר למכור, איזה קטגוריות וסוגי מוצרים יש באטסי, איזה עוד
פלטפורמות אטסי פיתחו, ובאיזה מהן אנחנו, הישראליות, יכולות לקחת חלק.
איך משלמים לאטסי, כמה עולה פתיחה של חנות והעלאה של מוצרים, איך אנחנו גובות תשלום
מהלקוחות שלנו, מה זה Paypal , ואיך אטסי גובה מאיתנו, המוכרות, תשלום.
איך בנוי דף הבית של אתר אטסי, מה רואות לקוחות פוטנציאליות כשהן מגיעות אליו, ודרך אילו
אלמנטים מגיעים לחנויות השונות.
אטסי הוא אתר המבוסס על קהילה עולמית של מעצבות ויוצרות מכל תחומי היצירה, תכשיטים,
אקססוריז, אופנה , דברים לבית ועוד. בשיעור זה נלמד איך מצטרפים לקהילה הגלובלית והישראלית של
אטסי.
הבלוג של אטסי מאפשר לך ללמוד הרבה מאד על הנעשה בעולם של אטסי, בעולם העיצוב, טרנדים
אופנתיים ופעילויות שאטסי יוזמים לקידום. בשיעור זה נלמד את החלקים הושניםואיך את יכולה להיעזר
בהם ליצירת חנות מוכרת ורלוונטית.
מנוע החיפוש של אטסי קשור קשר הדוק לחנות שלך באטסי. בשיעור זה נלמד איך להקים חנות שתעזור
למנוע החיפוש למצוא אותך, וכך לאפשר ללקוחות שיחפשו אותך דרכו להגיע דווקא אליך.
בחלק זה נלמד איך להירשם לאתר ETSY, נגדיר את דף הפרופיל שלך כחלק מהחנות העתידית שלנו , ונתקדם שלב
נוסף - נפתח חנות ! לשיעור זה מצורף בונוס "המדריך לפתיחת חנות באטסי בקלות וביעילות שלב אחרי שלב".
לפני שמקימים חנות באטסי יש הרבה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. לשיעור זה מצורף מדריך
שיאפשר לך להתחיל להתכונן עם כל מה שצריך עוד לפני שאת ניגשת למלאכה.
אחרי שפתחנו חנות באטסי, נלמד בשיעור זה את מערכת הניהול של אטסי, ההגדרות החנות, ואיפה אפשר
להגדיר כל חלק וחלק, כמו גם מה החשיבות של כל דבר.
בשיעור זה נבין מה זה Shop Manager ומה נמצא בתוך החלקים השונים של מערכת הניהול שלך.
בשיעור זה נלמד איך מגדירים את חלון הראווה של החנות שלך, שכולל באנר/תמונת קאבר, תמונה
אישית לפרופיל, לוגו, שם החנות ומה כדאי לכלול בתת הכותרת של החנות.
בשיעור זה נלמד מה חשוב ללקוחות שלנו מאד, איך מקדמים פריטים מסוימים על פני אחרים
Featured Items ואיך כותבים הודעה ראשית אפקטיבית לחנות.
בשיעור זה נלמד מהו דף הפרופיל שלך ובמה הוא שונה מדף האודות בחנות,
מה החשיבות של שניהם, ולמה את רוצה ששניהם ימולאו בקפידה.
מה תפקידן של הנחיות מדיניות החנות, מה מצפים לקרוא שם,
ולמה יש לאזור זה חשיבות עליונה לעידוד מכירות.
מאיפה מגיעות השאלות הנפוצות, איך כותבים שאלות נפוצות,
למה זה טוב ואיפה הן מוצגות בחנות?
איך את מגדירה שהחנות בחופש? איך מחברים את החנות לגוגל אנליטיקס
ואיזה עוד הגדרות יש לך שמשפיעות על התנהלות החנות?
בחלק זה נלמד על קידום של החנות שלךבאמצעות הכלים שאטסי נותנים לבעלי חנויות מתוך האתר והאפליקציה במובייל.
מעצבת, מלווה עסקית ומדריכת שיווק למעצבות אטסי.
יזמית ומייסדת של "לימיצ – המרכז להדרכה ושיווק למעצבות אטסי" Limitz מדריכה ומלווה מעצבות ויוצרות בהקמה, ניהול וקידום של חנויות באתר Etsy.com מנהלת הקהילה הגדולה ביותר של אטסי בישראל באתר אטסי ובפייסבוק.
נציגת ישראל בכנסי אטסי באירופה מאז 2013 מרצה למעצבות ויוצרות, בוגרי שנקר, בצלאל והמכון הטכנולוגי על שיווק ומכירות באינטרנט, בירידים ובמכירות ביתיות של עבודות יד ועיצוב מחברת רב המכר באמזון “ניתוח שרוול אינו ניתוח מוח" New Stomach Old Brain
השכלה: MSc בעיצוב תעשייתי// הטכניון BSc בעיצוב טקסטיל ואופנה// שנקר קורס שיווק// הרדוף ליווי עסקי ליווי עסקי// הרדוף ליווי עסקי בוגרת סדנאות וקורסים למנהלות קהילות אירופה// ETSY התמחות פיתוח חשיבה עסקית בקרב מעצבות ויוצרות כבר משלבי העיצוב הראשונים קידום ומינוף עסקי למעצבות ויוצרות (וגם יוצרים) באמצעות הכשרתם לניהול ושיווק חנויות עצמאיות באינטרנט
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!