
ד"ר עו"ד יניב זייד
מומחה לשכנוע
5 קורסים
48342 צפיות
ללא דרישות מוקדמות
אם שמעתם פעם בשיחת מכירה או בראיון עבודה את אחת מהתשובות הבאות:
• המחיר / השכר שלכם יקר לי"
• אני כבר עובד עם מישהו"
• מה שאתם מציעים לא מעניין אותי"
• אני כבר מוצף בידע / בעובדים"
הרצון המידי שלנו בכל שיחת מכירה, שיווק או שכנוע הוא להימנע ככל האפשר משאלות, מהתנגדויות ומהפרעות. אולם המציאות הפוכה -
בכל שיחת מכירה ובכל ראיון עבודה, השאלות, ההתנגדויות וההפרעות הן חלק בלתי נפרד ואף חיוני!
מה עושים? כיצד מתכוננים נכון לפגישות אלו? כיצד עונים נכון לשאלות ולהתנגדויות?
כיצד מונעים מראש חלק ניכר מהשאלות וההתנגדויות?
ומה אומרים בדיוק לתשובות הרשומות כאן למעלה?
בשפה ברורה, סוחפת וקולחת, מלווה בדוגמאות, בהדגמות ובהומור, מספק לכם הקורס ארגז כלים למענה נכון לכל השאלות וההתנגדויות שיכול להציב בפניכם הצד השני לשיחה.
באמצעות קורס "טיפול בהתנגדויות" תוכלו, בקלות ובפשטות:
• לדעת מהן שלוש הנחות היסוד החשובות בנוגע לשאלות ולהתנגדויות
• להגדיר נכון את "היתרון היחסי" ואת "הערך המוסף" שלכם
• להכיר את התנגדויות המכירה הנפוצות ביותר
• לדעת כיצד בדיוק לענות עליהן
• לזהות מהי התנגדות שקרית וכיצד לטפל בה
• לעמוד על שלכם, וגם ליצור "חווית קניה" מושלמת ללקוח, ועוד.. קורס טיפול בהתנגדויות יסייע לכם להגיע לרמה הבאה מבחינה עסקית, מקצועית ואישית!
ד"ר עו"ד יניב זייד - "דוקטור שכנוע" מומחה בינלאומי לשכנוע, בעלים ומנכ"ל של חברת "אמנות השכנוע".
עורך דין, כלכלן ודוקטור למשפטים בהשכלתו. משמש כיועץ וכמרצה מבוקש לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, השיווק והשכנוע. מחבר הספרים רבי המכר "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח" ו"לעשות כסף באינטרנט".
זייד פרסם למעלה מ- 10 ספרים ודיסקים שהפכו לרבי מכר ולאחר שכתב דוקטורט בנושא השכנוע, מביא לכם ד"ר עו"ד יניב זייד את הקורס המקיף ביותר בתחום זה ואת מיטב הסודות, הטיפים, הטריקים, העקרונות, השיטות והתובנות.
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!