דליה בן-דוד
מומחית מערכות מידע לעסקים
1 קורסים
6476 צפיות
ללא דרישות מוקדמות.
מערכת CRM היא חלון הראווה של כל עסק. מנהלת את כל נושא ההכנסות והרווחים של העסק מהיבטי שיווק מכירות ושירות שלאחר מכירה .
תהליכי CRM מתרכזים בשלוש אבני בסיס עיקריות :
• חברות ואנשי קשר שהעסק מתנהל מולם.
• קטלוג המוצרים והשירותים שהעסק מציע .
• הזמנות לקוח ושירות המהוות את ההכנסות של העסק
מערכת CRM מאפשרת לעסק לרכז את כל המידע במקום אחד : התקשורת בערוצים השונים, התזכורות, הפגישות, השיחות, האירועים לגבי :העובדים, המתעניינים, הלקוחות, הספקים, המתחרים והשותפים העסקיים.
מערכת CRM מאפשרת לנהל קטגוריות / קטלוג של מוצרים ושירותים מבוססי מחירונים ללקוחות מסוגים שונים .
מערכת CRM אמורה לאפשר ניהול תהליך מקצה עד קצה מכניסת ליד עד וכולל ניהול חוזי שירות שלאחר מכירה .
ספוילר : רוב העסקים המגיעים להבנת הצורך במערכת CRM לעסק חוזרים על אותה טעות שגורה.
מדלגים על השלב הכי חשוב והוא ביצוע אפיון דרישות מקצועי. פונים לספקי מערכות CRM בהסתמך על חיפוש באינטרנט או מהמלצה של קולגה / חבר, לבקש הצעות מחיר והדגמות .
הספק מצדו מציג את הצדדים המוכרים של המערכת, לחילופין מאפשר גישה לדמו של המערכת הדורש זמן רב להכיר את המערכת ולפיכך הלקוח לא נכנס לשם .. הספק מגיש הצעת מחיר שברוב המקרים לא כוללת את דרישות העסק אלא הצעה גנרית .
הלקוח מצדו עושה אחת משלוש :
• רוכש מערכת ולא משתמש בה כי מגלה שהיא לא עונה לצרכיו (מאוחר מידי )
• דוחה את התהליך בחירה ורכישת מערכת המידע ,מהצפת המידע חוסר ההתמצאות והבלבול (וממשיך לאבד לקוחות ולידים ולהפסיד המון כסף ולהתנהל בכאוס )
• לאחר בזבוז זמן פונה הלקוח לייעוץ אבל בהרבה מקרים מוותר עליו כי מבין שיש תהליכים מקדימים שיש לבצע (אפיון דרישות ) – תהליכים שיש לשלם בעבורם סכום נאה (ובצדק ).
ברוכים הבאה לקורס איך לבחור נכון מערכת CRM לעסק שלך .
מה תקבלו ? המטרות העיקריות של הקורס :
1. לחסוך לך בעל העסק זמן וכסף בביצוע עצמאי של תהליך אפיון דרישות עסקי ופונקציונלי וגיבושו למסמך ברור וחתום מטעמך, בטרם תפנה לספקי התוכנה.
2. לבנות צ'ק ליסט של פרמטרים טכנולוגיים שבאמצעותם תוכל להשוות בין מערכות CRM המתאימות לדרישותיך, ולצרפם כנספח מוביל למסמך האפיון שיועבר לספקים.
3. שיפור משמעותי בעמדתך המקצועית למול ספקי תוכנות ה CRM במהלך הבדיקה המו"מ והצעת מחיר, בדיקת חוזה התקשרות שישקף בחירת מערכת מידע שתתאים לדרישותיך במונחי תהליכים, תקציב, משאבי כ"א וזמן נדרשים.
דליה בן-דוד, מהנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע, בוגרת הטכניון,אימא, לנערה מתבגרת גרה בתל-אביב, גדלתי בחיפה.
שני עשורים ויותר, שכירה ובעיקר מנהלת בחברות ועסקים מובילים במשק הישראלי כגון: רפא”ל, מרקורי אינטראקטיב,טמבור, פריגו, בנק לאומי, מטריקס, אט”ל, ג’ון ברייס הדרכה.
עשור כעצמאית מלווה יזמים, עסקים בינוניים, קטנים ועסקים חברתיים מתחומי תוכן מגוונים : הי-טק,פארמה, מזון ובריאות , טיפול, ייעוץ וקואצינג, קמעונאות וייצור .משחקת במאמאנט, שרה כסולנית בקבוצת זמר, חובבת תאטרון (ושחקנית חובבת).
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!