
חן דוד
מומחית לנדל"ן
4 קורסים
23230 צפיות
קורס זה הינו קורס PPC מקצועי, רצוי ידע מוקדם בהרמת קמפיין אבל לא חובה. אנחנו לומדים הכל על המערכת ועל הדו"חות שהיא מפיקה. הקורס עוסק בשוק האמריקאי ובניהול עסק ב Amazon.com - ולכן, שליטה בשפה האנגלית הינה חובה. אולי שמעתם שאפשר לעבוד עם Google Translate , אך אנחנו לא ממליצים על כך. בנוסף, כדי למכור מוצרים באמזון אתם תדרשו לקוית סחורה - ולכן, ללמידת הקורס לא חובה שיהיה לכם כסף להשקיע בכך, אבל - אם ברצונכם ללמוד וליישם, להרים עסק משלכם ולהרוויח בדולרים דרך אמזון - אתם תצטרכו להשקיע כסף בקניית סחורה, שילוח, תמונות, עיצוב מוצר, קמפיין השקה ועוד. לכן, אנו ממליצים להגיע לאחר שחסכתם למטרה זו. אנא קחו לתשומת ליבכם.
יש מעט עסקים מצליחים באמזון, מעט ששורדים - והרבה שמדשדשים. רכיבי המפתח להצלחה באמזון הם - בחירת המוצר עליו מבוסס העסק + פרסום המוצר בחכמה. אמזון היא הפלטפורמה שבה המוצר חי ויש לה מערכת פרסום פנימית גאונית! בקורס זה נלמד איך לפרסם את המוצר שלנו בתוך אמזון, לפי החוקים, לאנשים שכבר שם ומחפשים לקנות מוצר ממש כמו שלכם!
אזהרה קטנה : הקורס מכיל חישובים. הרבה מה שנלמד יבוטא במספרים, וכדי להוציא מהם מסקנה - נבצע חישובים ביחד , צעד אחר צעד. סילבוס קורס PPC
פרק ראשון - PPC: 1. מושגים - באו נדבר באותה שפה -אחוז המרה -ACoS -CTR -BID - KEYWORD\ SEARCH TERM 2. בסיס - חוקים והמערכת - חוקים בעולם הPPC - היכרות עם מערכת הקמפיינים של אמזון
פרק שני – PPC בשוטף : 1. סוגי קמפיינים - לא מה שאתם מכירים! - שוטף: חיפוש מונחים + אוטומטי + מכירות עם רווח - בוסט : קידום במילות מפתח 2. פעולת - מה עושים תכל'ס? מרימים קמפיין! - החוקר 1 - החוקר 2 - אוטומטי קטן - MONEY MAKER (הקמפיין הרווחי) + מתנה! 3. התנהלות בקרה וטיוב - אופטימיזציה - בקרה וניהול קמפיינים
פרק שלישי - PPC בוסט : 1. האלגוריתם של אמזון - מה זה אלגוריתם - את מי האלגוריתם של אמזון אוהב 2. מעמוד 100 לעמוד 1 - מהלך הדברים + נגיעה קלה בנושא תנועה חיצונית 3. סוגי קמפיינים של PPC בוסט - סוג 1 - PPC משלים - סוג 2 4. פעולות - מה עושים תכל'ס ? מרימים קמפיין! פרק רביעי - PPC ושימושים מיוחדים! 1. טסטים - איך יצאתי בתמונה - מה המוצר הבא שלי 2. חגים - כמה זמן לפני החג לעשות שינויים? - לקראת איזה חגים להתכונן? + מתנה! 3. SEO - חציבת מילים שמוכרות את המוצר
פרק חמישי - אמזון כעסק : פרק בונוס! 1. תפיסה עסקית - המנהל הבעלים והפועל בעסק 2. אמזון פסיבי - תובנות והמלצות 3. מפת סיכום הקורס
שלום לתלמידים החדשים ! הקרס שלפניכם עשיר בתכנים - ובסופו אתם תדעו איך להרים קמפיינים למוצרים שלכם לשגרה, לחגים, לאירועים מיוחדים ואיך לנצל את המידע מהPPC לטובת SEO. מומלץ מאוד לצפות בשיעורי הקורס על מסף אחד ובמסך אחר להיות עם הSeller Central. צפייה מהנה ומעשירה תרתי משמע!
בשיעור זה נעבור לדבר על מדד ה ACoS . המדד הזה קריטי לפרסום שלנו - לפי החישוב שלו אנחנו נדע אם הקמפיין מפסיד או מרוויח לנו כסף - ולמזלנו זה חישוב פשוט מאוד. צפייה מהנה!
בשיעור זה נלמד על התמחור בPPC ואיך הוא מתבטא בדפי התוצאות, ובאיך באמצעותו אנו יכולים להגביל את עלויות הפרסום שלנו.
שלום! הגיע הזמן שנתחיל לעבוד - יותר נכון, לתת לPPC לעבוד. בשיעורים הקרובים נלמד על קמפיינים שונים, נסביר מה עומד מאחוריהם (למה צריך אותם, למה להגדיר דווקא כך וכן הלאה) - ואיך מפיקים מהם גם מכירות וגם מידע שאמזון לא רוצה שיהיה למוכרים.
שלום! הגיע הזמן שנתחיל לעבוד - יותר נכון, לתת לPPC לעבוד. בשיעורים הקרובים נלמד על קמפיינים שונים, נסביר מה עומד מאחוריהם (למה צריך אותם, למה להגדיר דווקא כך וכן הלאה) - ואיך מפיקים מהם גם מכירות וגם מידע שאמזון לא רוצה שיהיה למוכרים.
תלמידים יקרים, אחרי שהבנו שיש קמפיינים שתמיד צריכים לעבוד - נראה קמפיין שתמיד צריך להכניס כסף. 10 דקות בתכנון חוסכות 10 שעות בביצוע. הקמפיינים החוקרים שלנו הם הנחלים שזורמים וממלאים את הקמפיין הרווחי. אז קדימה, מי רוצה קמפיין רווחי שעובד 365 ימים בשנה ?
בפרק זה נכיר 2 קמפיינים של PPC בוסט - הקפצת כמות המכירות על ידי פרסום. יש לנו שתי סיבות לרצות גידול במכירות : 1. כי זה אומר יותר כסף 2. כי אנחנו צריכים לחסל את המלאי - יש לנו סחורה שעומד לפוג תוקפה / עומדת לקבל קנס אחסון וכן הלאה.. בואו נתחיל..
לקראת עונת החגים נדמה שאמזון משתגע, המוכרים קונים הרבה יותר, המשלוחים מוגבלים בדד-ליין, מוכרים מעדנים תמונות, משפרים רוויוז - אבל ממש לא יודעים מה לעשות עם הPPC. אז בואו נתחיל בלהכיר את עצמכם, את המוצר שלכם בחגים - ואיך לעצב את קמפיין החג בדיוק למידותיכם. מוכנים?
הביטוי "קידום אורגני באמצעות PPC" ככל הנראה נשמע לכם לא הגיוני. בשיעור זה אנחנו נלמד איך להפיק מדוחות הPPC מידע על: איזה מילים לשים בכותרת, איזה מילים לשים בתמונות ועוד ועוד על איך להפוך את הליסט שלנו לאיש מכירות תותח! בהקשר הזה חשוב לזכור, בביטויים שונים הביצועים של הליסט יהיו שונים, אין מוצר עם 100% המרה בכל הביטויים. זהו שיעור עמוס יחסית, תגיעו מרוכזים!
אהלן, שמי חן דוד ואני עוסקת ומשקיעה בתחום הנדל"ן בשנים האחרונות.
בניתי לכם קורס להכשרת מתווכים מכיוון שתיווך הוא המקצוע שמאפשר את הכניסה הקלה ביותר לעולם הנדל"ן , תוך כדי שאתם מרוויחים משכורות יפות כבר מהיום הראשון.
הקורס שלפניכם מכיל 50 שיעורים, והוא הקורס המקיף ביותר בארץ אשר כולל:
- את כל חומר הלימוד הנדרש, ומעבר לכך.
- דוגמאות עם הצגת דרך הפתרון
- דיונים על הנושאים הנלמדים
- טכניקות לפתרון שאלות
- מילון מושגים
- פרקי מבוא להבנת עולם הנדל"ן
- פרקים יישומיים של רכישת מיומנויות למידה מהירה והתמודדות עם מבחן אמריקאי (כך בנוי מבחן ההסמכה של מתווכי מקרקעין).
איך ממשיכים מכאן? שני שלבים פשוטים:
1. המשיכו אל הקורס באתר MYCO.
2. בחרו את תקופת הקורס שמתאימה לכם.
ואתם בדרך להצלחה!
מצוין! כמעט סיימנו,
עכשיו כדי להשלים את הרשמתך לאתר יש
לגשת לתיבת האימייל שלך וללחוץ על הקישור המצורף שם.
במידה והאימייל אינו נמצא, יש לחפש בלשונית
"קידומי מכירות" או בתיבת ה-"Spam".
במידה ועדיין קיימת בעיה בהתחברות ניתן לפנות לשירות הלקוחות באתר בקישור זה.
בהצלחה!